Friday, 10 August 2012

Tahniah blogger Nisa Kay menang duit raya Celcom

Assalamualaikum,

Ampa semua sihat ka?..aku sihat terima kasih:D

Walaupun aku tak menang duit raya Celcom tu tapi aku tetap tumpang syok dengan blogger Nisa Kay yang dipilih sebagai pemenang minggu ketiga untuk dapat duit raya RM1000 dari depa..RM1000???..banyak tu, macam2 boleh buat tau..aku memang tak dak harapan la nak dapat duit raya Celcom tu sebab aku kan loyal subscriber Digi..heh Digi bila pulak u'lls nak bagi duit raya kat i ni?..dah 5 tahun tau i loyal dengan u'lls..hamboih..

Celcom
Nama beliau yang tertera dalam kotak merah tu

celcom 2
Beliau setia dgn pakej Mobile Internet Weekly tu:)

Kalau u'lls nak menang duit raya daripada Celcom macam Nisa Kay ni boleh la terjah:


Tarikh tutup penyertaan 20 Ogos 2012 tau!

Terima kasih.


























0 comments:

Post a Comment

All right reserved by www.ceriteracinta3souls.com/Atie