Friday, 10 August 2012

Sampul duit raya 2012



 Assalamualaikum,

Tahun ni dah tak dapat sampul duit raya dari pihak pengurusan..tidak lah dapat dipastikan kenapa dan mengapa?..ya lah sekarang dah bertukar owner, mesti lah cara pengurusan juga berbeza kan..tak dapat sampul duit raya tak apa, jangan tak dapat bonus sudah..sangat frust ok..walaupun pihak pengurusan tak bagi sampul duit raya tapi kami semua tetap dapat ia dari Kelab PTMSB..Alhamdulillah dapat jugak kan..hehe..

Promosi Preve:)
*Sampul duit raya tak boleh bagi kat budak2, habih dikoyaknya sampul tu depan aku jugak..huh mata duitan sungguh..




 Terima kasih.






1 comments:

Sharinginfoz said...

sampul wang mesti ada

Post a Comment

All right reserved by www.ceriteracinta3souls.com/Atie